Kategorier
Stockholm

شب بخیر

Norge slår Kanada och tar brons i hockey-VM. Skitkul! Har inte så mycket övers för kanadickerna, tycker de är osportsliga i hockeysammanhang.

Ett svar på ”شب بخیر”

Stängt för kommentering.