Lite lustigt egentligen. Här har vi förberett oss på ruskväder i Skottland men får bara några få skurar men en hel del sol och så kommer vi hem till värsta regnrusket.
Satt cirka flex timmar, till kl två nånting i natt, med mina skottlandsbilder. Fortsätter redigerandet i dag och hoppas hitta nåt guldkorn.

Behöver gå ner till Coop en sväng, sen blir det vila. Elva dagars resa med ansvar för tågbiljetter, navigering och de flesta notornas betalning för senare uppdelning plus diverse googlingar efter ställen att äta och fika på, utflyktsmål med mera, tog lite kraft.








