Sumpan, 2011. Bilden alltså.
Tisdag 11/11, 2025. Från och med det här datumet, ungefär, kom snön och sen var det vinter till mitten på mars, när jag var liten alltså.
Tror jag lägger mig i soffan, och väntar.

Få se om jag ligger lågt hela dagen, typ bättre en enstöring än en störing.

2 svar på ”Sumpan”
jo men det kan nog bli snö snart så är det som vanliga år
Då låg snön kvar, det gör den inte längre. Istället får vi slask dagtid och lömsk is kväll och morgon.