Kategorier
Stockholm

தூங்கு

Ett svar på ”தூங்கு”

Kul bild. Jag har en kompis som bor i televesionsapparatshusen. Han var ekonomichef på Ericssons halvledardel och gifta sig med Kajsa som fick ärva skog och de kunde köpa denna lgh. Nu sitter de och se ända till Dramaten och Skärgårdsbåtarna från sina fönster.

God Natt och sov gott

Stängt för kommentering.