Kategorier
Stockholm

I´m only in it for the drugs

Knallar förbi mitt speciella apotek för my prescription drugs. Det speciella är hur läkemedlen plockar fram. På mitt vanliga apotek, där jag köper allt annat ur sortimentet, är det vanliga lådor. På mitt speciella apotek är det som en robot som plockar i lådorna och sen åker askarna på en bana ner i en skål. Kul! Men inte idag, i dag är det manuell plockning.

Annars har man inte så mycket att roa sig med. Vaknar med magont som jag inte förstår ursprunget till. Ömt, gör ont när jag hostar. Skumt!

Får till sist mitt nya VISA-kort, kameran har inte rört på sig sen den 12:e. Väntar till på onsdag, sen efterlyser jag den.

2 svar på ”I´m only in it for the drugs”

Stängt för kommentering.