Kategorier
Stockholm

Upp i det blå

Får för mig att Bukowskis har en visning igen och bestämmer mig för att ta en titt. Det är en bra uppvärmning inför vad som komma skall under återstoden av veckan.

Lite tråkigt att knalla längs Skeppsbron igen, kanske att jag tar en omväg.

Har studerat det har motivet flera gånger innan jag slutligen gjorde bilden. Tycker det blev en bra komp.

Tittar till min säkerhetskopiering. Cirka 20 timmar återstår.