Kategorier
Stockholm

Nachmittag

Eftermiddag på Ornövägen och sannolikt lite varstans i landet. Diverse uppdateringar gjorda i stort och smått, MacOS, Adobe och WordPress. Pensionen inkommen, liksom pengarna för gamla iPhonen.

Kollar genom katalogerna från de senaste auktionsvisningarna, Bukowskis och Stockholms auktionsverk. Fina grejer där!

8 svar på ”Nachmittag”

“Såg att du smugit runt i mina hemtrakter 👀 Ska jag vara orolig eller bara nyfiken?
/Sven

Bor på ett promenad avstånd till Telefonplan. De blir stationen jag använder om jag ska in mot storstan. Har även alternativet Älvsjö station.
Vad har du kollat in vid Telefonplan om man får fråga så kanske jag får att spana in.
/Sven

Jag kollade Konstfackelevernas vårutställning. Alex van Leers video är nog det som skulle kunna intressera dig.

Stängt för kommentering.