Lyssnar efter tornseglarna genom sovrumsfönstret men hör mest talgoxe och barn på förskolan nedanför.

Blev inte klar med bildarkivet förrän sent i går kväll så jag har fortfarande kvar att leta fram bilder till utställningen i Gurra. Ska sen boka ett polskt bord för ressällskapet.
2 svar på ”Polskt bord”
OK polskt bord, vad är det? Kål och kål och kål? ”Rätterna kretsar ofta kring råg, surkål, svamp, fläskkött, rotfrukter och mejeriprodukter.”
Så är det kål, mer kål och surkål. Men vi är alla samma kålsupare så det går nog bra. Det är en restaurang som serverar polska rätter och vi kan behöva lite tillvänjning innan resan.