Kategorier
Stockholm

Punschigt

Har utställningar och platser att besöka denna torsdag, frågan är hur lat/bekväm jag känner mig. Och hur kul jag tycker att vädret är. Det ser ut att blåsa en hel del.

Trevlig bild, det här. Tycker jag!

Kanske blir det ärtsoppa och punsch av alltihop. Eller bara pannkaka.

Skulle ju behöva röja här hemma, men det kräver en särskild sinnesstämning. Även det.