Kategorier
Stockholm

3-trassel

Går in på djupet med mitt telefonproblem och tittar in på Mitt 3. Ser där att mitt tillfälliga nummer står kvar. Hittar sen var jag kan begära flytt av mitt nummer från Telenor till Tre. Får sms att flytten inte kan göras då mitt abonnemang hos Telenor inte är avslutat. Vilket jag gjorde innan jag åkte till New York. Sätter mig i Telenors 26 minuter långa telefonkö. Samtidigt får jag svar från Tres support: ”Dessvärre hanterar vi inte felsökning och teknisk support via mejl, men du är varmt välkommen att kontakta våran kundservice per telefon för vidare hjälp!” Telenor säger sig inte ha gjort nåt fel och mitt nummer ligger öppet för ”portering”. Ringer Tre på ett annat nummer än tidigare. De bollar tillbaka till Telenor. ”Din beräknade väntetid är 32 minuter”!

Telenor säger sig inte kunna göra något och vid det här laget har Tre:s telefontid upphört. Underbart!°!