Nämnde ju mitt lilla kreativa projekt och här nedan ser ni resultatet. Grunden är ett förpackningsmaterial jag fick med nån beställning jag inte längre minns, men ett material som jag såg hade potential. Till sist kom jag på vad jag ville göra och strimlade en bild i fyracentimetersremsor och flätade in dem. Är ganska nöjd med resultatet. Ska nog testa med en svartvit bild också.

Ska det bli någon mer motion denna vecka får det bli i dag och i morgon, sen blir det tropikvärme och det är inget för mig. Har i och för sig varit ute och lullat i Berlin när det varit över 30° varmt, så det går ju.