Värmen stiger därute och solen gassar från en blå himmel nästan utan moln. Kanske borde man sitta med en pastis på Le Loup, 44 rue du Louvre eller en Mythos i Aigialis hamn på Amorgos. Nä, värme är inget för mig, har aldrig varit. Är ju uppvuxen med fiskesemestrar i landets norra delar.


Men en öl vore kanske gott. Får se när det blir, men senast när allsvenskan drar igång igen och Djurgården spelar hemma.
Ett svar på ”Väggspel”
Fina bilder i värmen