Funderar, har jag missat nåt? Har fixat bank-id och Swish på nya mobilen. Bilderna verkar ha hängt med från gamla till nya nallen. I dag ska jag anbringa skärmskydd och skal.

Åker kanske in och kollar en utställning på Juste Gallery i Hornstull till eftermiddagen. Och passa på att testa iPhone 17PRO-kamerans zoom.
2 svar på ”Tossda´”
Grattis igen till nya Iphone
Grattis och grattis, den hade hellre fått vara gratis.