Nåt ska jag väl hitta på i dag, efter att jag vattnat mina gröna växter. Min doftranka blommar igen, för övrigt. Kanske får jag sniff på någon utställning på stan. Eller så är det för varmt.


Började kolla England – Ghana, aptråkig första halvlek. Bäst var halvtidmusiken, Kashmir/Led Zeppelin. Låter andra halvlek sparka igång men den är bara något lite bättre, så jag stänger av.