Kategorier
Stockholm

Jet lag

Var nästan jetlaggad i går, efter Sverige-Japan-matchen. Inte lätt att ta igen sömn när det är varmt heller. Hoppas på en piggare dag i dag, även om skillnaden förmodligen knappt kommer vara märkbar. Vi går ju mot en värmeklimax så jag håller mig nog hemma.

Kan ju alltid fortsätta studera våra tre polska städer och lägga in mina fotoobjekt i Google maps. Eller försöka klura ut hur jag lägger in YouTube-videor i bloggen. Har gjort några försök redan men misslyckats. Det är ett känt fel och det finns fixvideos. De är dock på engelska och jag behöver lista ut de svenska motsvarigheterna till de engelska fackuttrycken.